Az olvasottság nem publikus.
logo.png
  • Hírek
  • Rólunk
  • Epizódok (archívum)
Kerékvető 25. epizód - Nem a szabályok a rosszak

Kerékvető 25. epizód - Nem a szabályok a rosszak

025.jpg

Miért tiltották el Borkovic-ot? Vajon meddig mennek el a pilóták az F1-ben, ha máshol húzzuk meg a határokat? Vannak-e konkrét határok? Miben kéne változnia a Formula-E-nek, hogy mi is szeressük? Az adásból kiderül :)

5 komment verseny ferrari forma 1 szabályok formula 1 vettel autóverseny red bull fia verstappen haas vergne formula-e kerékvető leclerc tcr europe rich energy Tovább
Kerékvető 25. epizód - Nem a szabályok a rosszak Tovább
Facebook Tweet Tetszik
0
5 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Kerékvető 34. epizód - Kék és narancs dobogó Kerékvető 34. epizód - Kék és narancs dobogó
  • Kerékvető 32. epizód - Tänak nyert, Ogier megy? Kerékvető 32. epizód - Tänak nyert, Ogier megy?
  • Szimulátor kezdőknek #4 - Bőség zavara Szimulátor kezdőknek #4 - Bőség zavara
  • Kerékvető 26. epizód - Elfogyott a WEC Kerékvető 26. epizód - Elfogyott a WEC
  • Ezt nézzük a hétvégén (26. hét) - 6 órás IMSA Ezt nézzük a hétvégén (26. hét) - 6 órás IMSA

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekvetopodcast.blog.hu/api/trackback/id/tr10014970292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szepipiktor 2019.07.21. 07:28:22

Sajnos nem tudom, hogy mi hangzik el, mobilneten élek, nem pazarolhatom az adatmennyiséget...
De "látatlanban" két felvetésre:
- a Formula E valószínűleg SOHA nem lesz népszerű, mivel az egyenlősdit alkalmazzák. Az egyenlősdi pedig minden más dologhoz hasonlóan az embereknek többségének ellenséges, elutasított. Az egyen-autók pontosan olyanok, mint az életben a szocialista egyen-állampolgárok, az aktivisták egyen-viselkedésekre ösztönző agressziója. Ez a sportban sem ideális, ahol a JOBB-nak kellene győznie és nem valamilyen marketing alapú kvótaelvnek.
- A Formula 1-ben pedig miről is beszélünk? Amíg a fejlesztések, a "szabad préda" dominált, volt verseny, voltak ütközések, volt akció! Amikor ott is bevezették az egységes szabályozásokat, a marketingalapú előírásokat és az "egyenlősdit" a kiscsapatok érdekében, vége lett az egésznek. A mai módszerekkel lényegtelen, hogy meddig mennének el a pilóták, hiszen eleve az egyenlő fltételek vannak erőltetve.
Ez baromság a sportban, lassan az atlétikában is bevezetik, hogy a gyorsabb plusz súlyt visz, az erősebbnek nehezebb lesz a kalapács... Hosszú Katinkának meg összekötik a lábait, hogy egy selejtes is esélyes lehessen ellene.
A Formula 1-ben évtizedekkel ezelőtt nem volt gond az, ami itt fel lett vetve, igaz akkor a csapatok szabadon fejleszthettek, ötletelhettek.
Na AKKOR számított a pilóta - nem ma, ahogy hazug módon állítják -, hiszen a gyengébb autókban ülők is nyerhettek, az erősebbek meg veszíthettek.
Ma ennek esélye 1% alatti.
El kell takarítani a bölcsész és marketinges vonalat minden területről, ahol a fejlesztés alap, és visszaadni a karmesteri pálcát a mérnököknek, a műszakiaknak.
Legyen megint az, hogy "a x b x c" méretű, d kilós autók és kész. Legyen megint ilyen meg olyan erőforrás, legyenek más gumiszállítók, lehessen valódi taktika.
És lesz ismét verseny és NÉZŐ!
Ma itt is zuhanunk az ostoba E-sport irányába.
Ez pedig a sejeltesek, a tehetségesek területe és nem a tehetségeseké.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.07.21. 07:29:16

Ez most kamu? A komment nem jelenik meg?
Válasz erre 

Dyra-Papa 2019.07.21. 13:27:19

Egy nagy baja van. Rettenet unalmas amikor egy egy csapat uralja. Anno Schumacher idiota rekordjait nezeggettuk es dobtuk hatast pedig mindenki tudta hogy kb annak 95% annak a brutal jo ferkanak köszönhető. Bennetton ketto Ferrari 5. Most meg azt nezzuk ahogy Hamilton dontoget minden rekordot a mercivel. A kozos bennuk hogy a legtobb VB cimuket ugy szedtek ossze hogy egy olyan vilagbajnoksagban versenyeztek ahol ha komolyan nezzuk rajtuk kivul egy auto indult (csapattars). Sokaig neztem de mostanra tul drga lett az idom hogy azt nezzem ahogy hat csapat lekorozi az összes tobbit, ahol csak DRS lehet elozni es ahol mindig a Hamilton es a Merci nyer. Rettenetes. A fiataloknak ezt a szart mar nem lehet eladni. Ez lesz az F1 veszte kioregednek a nezoi.
Válasz erre 

Módos János 2019.07.22. 08:31:17

@szepipiktor: Megjelenik az :)
Válasz erre 

Módos János 2019.07.22. 08:33:52

@szepipiktor: Érdemes lenne mégis meghallgatni az adást, mert egészen másról van szó benne :) Az adások pedig direkt úgy vannak kódolva, hogy a lehető legkevesebb adatforgalmat vigyék el. Ez a közel két órás epizód például 50 mb :)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Kerékvető podcast

Motorsportok minden mennyiségben, a valóságtól a szimulátorokig.

Kerékvető a Facebook-on

Tovább a Facebook-ra

Keresés

Partnereink

toldinet200.jpg

Toldinet Kft.

 

indycarhungary.jpg

IndyCar-Hungary

Epizódok (2018-2019)

 

youtubeblog.png 

 

Blogajánló

Finn győzelem a Portugál rally VB-n is A múlt hétvégén, 2022. május 19-22. között zajlott az idei rally világbajnokság negyedik fordulója, az idei első full murvás futam a Portugál rally. A szurkolók lelkesedése miatt ez a verseny mindig is nagy rally ünnepnek számított, de az idén eggyel még nagyobb volt ugyanis idén 50 éves a rally… tommy-autosport.blog.hu
blog.hu
süti beállítások módosítása
Dashboard